Model biznesowy oferowany przez RCP dla wielu przewoźników jest najkorzystniejszym rozwiązaniem. Dopasowując długość trwania okresu dzierżawy do długości kontraktów przewozowych, wynajmujący tabor znacznie ogranicza koszty związane z przestojami lokomotyw. Dodatkowe korzyści płyną z braku konieczności ponoszenia inwestycji w obszarze serwisu i utrzymania taboru.
RCP za pośrednictwem serwisu producentów realizuje usługę 24 godzinnego wsparcia telefonicznego klienta, maszynistów, obsługi serwisowej. Wykwalifikowany personel firmy przeanalizuje w ekspresowym tempie każdy zgłoszony problem i udzieli profesjonalnej odpowiedzi i wsparcia.
kontakt 24 godzinny dziennie, 7 dni w tygodniu
wsparcie techniczne obsługi przeglądowej
wsparcie techniczne dla maszynistów
Za pośrednictwem serwisów producentów taboru RCP realizuje opcję pełnego utrzymania produktów w sowich centrach serwisowych lub bezpośrednio w halach przeglądowych klienta.
utrzymanie planowane dojazdowo do klienta
pełne utrzymanie stałym personelem w halach naprawczych klienta
możliwość wykonywania utrzymania produktów w centrach serwisowych producentów taboru